فروشگاه تجهیزات ساختمانی
مزایا و معایب استخرهای فایبرگلاس
سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 15:31 | بازدید : 98 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

هیچ چیز در زندگی کامل نیست و استخرهای فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه تولید این نوع استخرها در سالهای اخیر رشد کرده است ، اما باید بگوییم که آنها برای همه مناسب نیستند. در واقع ، ما باید ببینیم مشتری به دنبال چه چیزی است و در صورت امکان ، آنها را تشویق به ساخت استخر بتونی کنید که از هر لحاظ بهترین باشد.
 
در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا شما می خواهید استخر فایبرگلاس داشته باشید بحث خواهیم کرد. اما ما برخی از مزایا و معایب این مدل را که باید بدانید به اشتراک خواهیم گذاشت.
 
مزایای استخرهای فایبرگلاس
 
قبل از اینکه به مزایای استخرهای فایبرگلاس بپردازیم ، باید یک نکته را روشن کنیم: همه استخرهای فایبرگلاس به خوبی ساخته نشده اند. مزایای زیر برای استخرهای شنا ساخته شده و با کیفیت عالی اعمال می شود.
 
مدل های مختلف استخر فایبرگلاس
 
آنها با دوام هستند
 
یکی از مزایای استفاده از استخر شنای فایبرگلاس ، دوام آن در داخل و خارج است. ساختار و سطح مخزن فایبرگلاس با کیفیت بالا تا زمانی که شما به خوبی از آنها مراقبت کنید می توانند کار کنند. به طور کلی ، یک استخر فایبرگلاس با کیفیت بالا می تواند بیش از 50 سال دوام داشته باشد.
 
آنها به نگهداری کمتری احتیاج دارند
 
به گفته مردم استخر پیش ساخته فایبرگلاس به نگهداری کمتری نیاز دارند. بیایید استفاده از مواد شیمیایی را در نظر بگیریم. از آنجا که استخرها سطح غیر متخلخل دارند ، مجبور نیستید زمان زیادی را به تعادل مواد شیمیایی و تمیز کردن دیوارها اختصاص دهید. همچنین لازم نیست نگران اسیدی شدن استخر باشید.
 
عمر طولانی بدون نیاز به بازسازی
 
در حالی که ما در مورد سطح استخرهای فایبرگلاس صحبت می کنیم ، باید بگوییم که ژل های پوششی این نوع استخرها می توانند سالها دوام داشته باشند و نیازی به تجدید و بازسازی ندارند. اما این همیشه صدق نمیکند!
 
برخی از افراد نیاز به بازسازی لایه پوشش دارند اما معمولاً 20 تا 30 سال طول می کشد تا چنین خدماتی مورد نیاز باشد. اگر بخواهیم این مورد را با استخرهای وینیل مقایسه کنیم ، باید بگوییم که آنها هر 5 تا 9 سال نیاز به تغییر لایه پلاستیکی خود دارند و از این نظر ، استخرهای فایبرگلاس از نظر ساختار ظاهری دوام بیشتری نسبت به وینیل دارند.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش ساخت استخر بتنی
چهار شنبه 15 بهمن 1399 ساعت 12:53 | بازدید : 103 | نویسنده : aa | ( نظرات )

اگر به دنبال دوام و دوام بیشتر هستید ، ساخت استخر بتونی ایده خوبی است. در زمینه ساخت استخر ، انواع استخرها از نظر مصالح ساختمانی عبارتند از: استخر بتنی ، استخر وینیل ، استخر پیش ساخته فایبرگلاس. استخر بتونی یکی از مستحکم ترین و با دوام ترین استخرها است اما در عین حال گرانترین استخر نیز هست.

این بهترین انتخاب برای استخرهای بزرگ است که به عنوان یک افزودنی دائمی به نمای خارجی خانه در نظر گرفته می شود. اگر انتظار دارید استخر شما دوام داشته باشد ، سرمایه گذاری در استخر بتونی می تواند هزینه تعمیرات را در طولانی مدت کاهش دهد. یک استخر بتونی با کیفیت خوب همچنین می تواند در برخی موارد به فروش منزل شما ارزش افزوده دهد.

استخر خانگی
استخر خانگی یکی از انواع استخرها . این نوع استخرها در حیاط ساخته می شوند و یکی از محبوب ترین آنها هستند. با ساخت استخر خانگی می توانید از ورزش بی نظیر و سرگرمی شنا در خانه لذت ببرید. و او آرامش و سلامتی را به عنوان هدیه ای برای خود و خانواده اش دریافت کرد. این یک جز component زیبا و لوکس برای خانه است و ارزش افزوده زیادی برای ملک به همراه خواهد داشت. اما مراحل ساخت استخر.


اگر قصد ساخت یک استخر ارزان را دارید ، استخر وینیل گزینه خوبی است. آسترهای وینیل برای استخرهای شنا در واقع ورق های مسطح و بزرگی هستند که متناسب با خطوط کامل استخر ساخته می شوند. آنها تقریباً اقتصادی ترین و ساده ترین گزینه برای اتمام استخر خانگی هستند. نکته منفی این است که آنها بسیار سریعتر از استخرهای بتونی و استخرهای فایبرگلاس پیش ساخته فرسوده می شوند. از دیگر معایب آسترهای استخر وینیل این است که تمایل به حباب زدن ، چروک شدن و شل شدن دارند. این بدان معناست که ممکن است برای حفظ ظاهر جذاب خود نیاز به اصلاح داشته باشند.

محل استخر
برای تعیین محل استخر ، باید بهترین مکان را برای انجام این کار با در نظر گرفتن همه شرایط انتخاب کنید. یک استخر روباز معمولاً در حیاط پشتی واقع شده است. باید فکر کنید که ساخت استخر باعث از بین رفتن سایر قسمت های فضای بیرونی شما نمی شود. در غیر این صورت هزینه های اضافی متحمل می شوید.

موقعیت استخر شما به اندازه خود استخر مهم است. یک پیمانکار ساخت استخر. این می تواند پیشنهادات ارزشمندی را ارائه دهد ، اما حتما نکات زیر را برای استخر در نظر بگیرید:

با قرار دادن استخر دور از درخت ، از انرژی خورشیدی رایگان استفاده کنید. چنین مکانی نه تنها باعث گرم شدن آب می شود بلکه باعث کاهش تعداد برگهای استخر نیز می شود.

همچنین ، ساخت استخر در جایی که باد می وزد باعث افزایش تبخیر آب می شود ، به این معنی که برای حفظ سطح خوب باید مرتباً آب استخر اضافه کنید. بادهای شدید همچنین می توانند احساس خنکی و سردی در شما ایجاد کنند. با ساختن حصار پوشیده یا کاشت یک ردیف بوته یا بوته ، بادگیر ایجاد کنید.

استخر نباید زیر سیم تلفن یا سیم برق باشد ، یا کابل های برق باید مستقیماً روی خطوط فاضلاب دفن شده قرار گیرند. در جلوی خانه استخر بسازید. به این ترتیب می توانید مراقب شناگران حتی در فضای بسته باشید. هنگام مکان یابی استخر ، اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای نصب لوازم جانبی مانند دوش آبگرم ، تخته شیرجه ، صندلی نیمکت و ابزار وجود دارد.

چگونه می توان استخر را طراحی کرد؟
 طراحی استخر قسمت بسیار مهمی در آموزش ساخت استخر است. یک طرح اولیه برای استخر خود تهیه کنید. به وضعیت استخر خود فکر کنید. آیا شما شکل گرد ، مربع یا مستطیل را ترجیح می دهید؟ عمق آن چقدر است؟ چند ورودی و خروجی؟ اینها همه جزئیات مهمی است که شما باید قبل از شروع یک پروژه با پیمانکار خود در میان بگذارید.

اکثر استخرهای سرپوشیده دارای اندازه های استاندارد مانند متر (3.0) x متر (6.1) ، متر (4.6) x متر (9.1) و متر (6.1) x متر (12)) هستند ، و ممکن است در هر جایی از (1.2 تا 4.4 متر) باشد ) عمیق بخاطر داشته باشید که هرچه طرح استخر پیچیده تر باشد ، هزینه کل آن نیز بالاتر است.

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


کاربردهای ورق آهن در خودروسازی
چهار شنبه 8 بهمن 1399 ساعت 17:8 | بازدید : 115 | نویسنده : aa | ( نظرات )

مدتهاست که فولاد انتخاب خودروسازان در جهان است. استفاده از فولاد به تولیدکنندگان خودرو اجازه می دهد تا با هزینه نسبتاً کم به استانداردهای ایمنی خودرو خود برسند. بدون شک به دلیل مقاومت بالای فولاد ، ماده اولیه ای که بیشترین کاربرد را در ساخت خودرو دارد ، فولاد است. در صنعت اتومبیل از مواد مختلفی برای ساخت اتومبیل استفاده می شود مانند: آهن ، آلومینیوم ، پلاستیک ، لاستیک ، فولاد ، چرم ، شیشه ، مس ، نفت ، فولاد

فولاد قطعاً پرمصرف ترین ماده اولیه در ساخت خودرو است.

استیل از مقاومت بالایی برخوردار است و باعث سنگین تر شدن خودرو می شود و تقریباً در همه خودروهای بازار مورد استفاده قرار می گیرد.
از فولاد بیشتر در اتومبیل های لوکس و مدرن استفاده می شود. به عنوان مثال ، در اتومبیل های شاسی بلند ، حدود 1360 کیلوگرم فولاد استفاده می شود ، علاوه بر این از این ماده در ساخت شاسی پایین که اسکلت اصلی خودرو است نیز استفاده می شود.
به طور کلی ، فولاد ارزان ترین فلزی است که در ساخت اتومبیل و قطعات مختلف آن استفاده می شود و تعمیر آن چندان گران نیست.

کاربردهای فولاد در اتومبیل سازی

  • ورق آهن در بخشهای مختلف اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند:
  • ورق گالوانیزه: ساخت بدنه ماشین - سقف ماشین
  • ورق روغنی: ساخت مقاطع مستطیل شکل از شاسی اتومبیل
  • لوله فولادی بدون درز: سیستم اگزوز ، لوله تهویه و سنسور لوله ، لوله خنک کننده و لوله خنک کننده آب
  • فولاد ضد زنگ آلیاژی: ساخت قطعاتی مانند تسمه ، فویل ، ورق های فولادی ، سیم و لوله
  • از فولاد در شاسی ، چرخ ، ترمز ، موتور ، صفحات بدنه اتومبیل استفاده می شود.
  • همچنین از فولاد در ساخت بولدوزر ، گریدر ، بیل ، میخ لودر ، بیل ، بیل لودر ، کفش بولدوزر استفاده می شود.
  • فولاد و صنعت خودرو

دلیل استفاده از فولاد در صنعت خودرو

1- دوام و مزیت هزینه

کنترل هزینه های تولید و همچنین استحکام کم و دوام بالای محصول در هر صنعتی بسیار مهم است. فولاد ارزان تر و مقرون به صرفه است و دوام آن از سایر مواد در صنعت خودرو بیشتر است.

2- مزیت زیست محیطی

یک مزیت مهم فولاد قابل بازیافت است و با هر بار بازیافت فولاد ، کیفیت کاهش نمی یابد. این بدان معنی است که استفاده از فولاد نگرانی های زیست محیطی ایجاد نمی کند.

3- حفاظت و ایمنی بالا

فولاد دارای مزایایی مانند استحکام ، مقاومت ، ایمنی بالا است. از فولاد در محفظه های باتری ، ساختمانهای تاسیساتی ، حمل و نقل استفاده می شود. مقاومت و مقاومت زیاد آن در برابر شرایطی مانند برف ، باران ، آفتاب و گرما مهم است.

4- انعطاف پذیری و چرخش وزن

وزن و وزن ماشین بسیار مهم است. وزن اتومبیل باید به حدی باشد که باعث افزایش مصرف سوخت نشود و همچنین قدرت و قدرت کافی خودرو را تأمین کند. فولاد از نظر وزن مناسب می تواند بهترین گزینه باشد.

5- فولادهای برقی و مصرف آن در ساخت خودرو

فولادهای برقی ماده اصلی در ساختار ژنراتورها و موتورهای وسایل نقلیه الکتریکی هستند. وسایل نقلیه برقی فولادی آینده هنوز بهترین رسانایی را دارند و می توانند بسیار مورد استفاده قرار گیرند.

مقاومت در برابر فولاد و استفاده از آن در صنعت خودرو
از فولاد برای طراحی قاب ماشین استفاده می شود. آنها از ماشین در برابر فشار شدید محافظت می کنند. نوع فولاد باید بسیار محکم و با بهترین کیفیت باشد. همچنین از فولاد در ساخت دوچرخه استفاده می شود. استفاده از فولاد در دوچرخه باعث افزایش قدرت و ایمنی می شود. صنعت حمل و نقل عمومی و خصوصی بستگی زیادی به تأمین فولاد دارد. بدنه اتوبوس ها اغلب از فولاد با کیفیت بالا ساخته می شوند زیرا باعث افزایش وزن و افزایش ایمنی می شوند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کاربردهای ورق آهن در خودروسازی
چهار شنبه 8 بهمن 1399 ساعت 17:6 | بازدید : 104 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

مدتهاست که فولاد انتخاب خودروسازان در جهان است. استفاده از فولاد به تولیدکنندگان خودرو اجازه می دهد تا با هزینه نسبتاً کم به استانداردهای ایمنی خودرو خود برسند. بدون شک به دلیل مقاومت بالای فولاد ، ماده اولیه ای که بیشترین کاربرد را در ساخت خودرو دارد ، فولاد است. در صنعت اتومبیل از مواد مختلفی برای ساخت اتومبیل استفاده می شود مانند: آهن ، آلومینیوم ، پلاستیک ، لاستیک ، فولاد ، چرم ، شیشه ، مس ، نفت ، فولاد

فولاد قطعاً پرمصرف ترین ماده اولیه در ساخت خودرو است.

استیل از مقاومت بالایی برخوردار است و باعث سنگین تر شدن خودرو می شود و تقریباً در همه خودروهای بازار مورد استفاده قرار می گیرد.
از فولاد بیشتر در اتومبیل های لوکس و مدرن استفاده می شود. به عنوان مثال ، در اتومبیل های شاسی بلند ، حدود 1360 کیلوگرم فولاد استفاده می شود ، علاوه بر این از این ماده در ساخت شاسی پایین که اسکلت اصلی خودرو است نیز استفاده می شود.
به طور کلی ، فولاد ارزان ترین فلزی است که در ساخت اتومبیل و قطعات مختلف آن استفاده می شود و تعمیر آن چندان گران نیست.

کاربردهای فولاد در اتومبیل سازی

  • ورق آهن در بخشهای مختلف اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد ، مانند:
  • ورق گالوانیزه: ساخت بدنه ماشین - سقف ماشین
  • ورق روغنی: ساخت مقاطع مستطیل شکل از شاسی اتومبیل
  • لوله فولادی بدون درز: سیستم اگزوز ، لوله تهویه و سنسور لوله ، لوله خنک کننده و لوله خنک کننده آب
  • فولاد ضد زنگ آلیاژی: ساخت قطعاتی مانند تسمه ، فویل ، ورق های فولادی ، سیم و لوله
  • از فولاد در شاسی ، چرخ ، ترمز ، موتور ، صفحات بدنه اتومبیل استفاده می شود.
  • همچنین از فولاد در ساخت بولدوزر ، گریدر ، بیل ، میخ لودر ، بیل ، بیل لودر ، کفش بولدوزر استفاده می شود.
  • فولاد و صنعت خودرو

دلیل استفاده از فولاد در صنعت خودرو

1- دوام و مزیت هزینه

کنترل هزینه های تولید و همچنین استحکام کم و دوام بالای محصول در هر صنعتی بسیار مهم است. فولاد ارزان تر و مقرون به صرفه است و دوام آن از سایر مواد در صنعت خودرو بیشتر است.

2- مزیت زیست محیطی

یک مزیت مهم فولاد قابل بازیافت است و با هر بار بازیافت فولاد ، کیفیت کاهش نمی یابد. این بدان معنی است که استفاده از فولاد نگرانی های زیست محیطی ایجاد نمی کند.

3- حفاظت و ایمنی بالا

فولاد دارای مزایایی مانند استحکام ، مقاومت ، ایمنی بالا است. از فولاد در محفظه های باتری ، ساختمانهای تاسیساتی ، حمل و نقل استفاده می شود. مقاومت و مقاومت زیاد آن در برابر شرایطی مانند برف ، باران ، آفتاب و گرما مهم است.

4- انعطاف پذیری و چرخش وزن

وزن و وزن ماشین بسیار مهم است. وزن اتومبیل باید به حدی باشد که باعث افزایش مصرف سوخت نشود و همچنین قدرت و قدرت کافی خودرو را تأمین کند. فولاد از نظر وزن مناسب می تواند بهترین گزینه باشد.

5- فولادهای برقی و مصرف آن در ساخت خودرو

فولادهای برقی ماده اصلی در ساختار ژنراتورها و موتورهای وسایل نقلیه الکتریکی هستند. وسایل نقلیه برقی فولادی آینده هنوز بهترین رسانایی را دارند و می توانند بسیار مورد استفاده قرار گیرند.

مقاومت در برابر فولاد و استفاده از آن در صنعت خودرو
از فولاد برای طراحی قاب ماشین استفاده می شود. آنها از ماشین در برابر فشار شدید محافظت می کنند. نوع فولاد باید بسیار محکم و با بهترین کیفیت باشد. همچنین از فولاد در ساخت دوچرخه استفاده می شود. استفاده از فولاد در دوچرخه باعث افزایش قدرت و ایمنی می شود. صنعت حمل و نقل عمومی و خصوصی بستگی زیادی به تأمین فولاد دارد. بدنه اتوبوس ها اغلب از فولاد با کیفیت بالا ساخته می شوند زیرا باعث افزایش وزن و افزایش ایمنی می شوند.

 

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پتینه کاری کلاسیک یا مدرن؟
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 17:17 | بازدید : 92 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

 

پتینه کاری به طور کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود که در نوع کلاسیک آن، غالبا پتینه کاری جلوه ای قدیمی به فضای داخلی ساختمان می دهد و برای نقاشی ساختمان استفاده میشود. در گذشته پتینه کاری برجسته بسیار کاربرد داشته که این نوع یکی از انواع کلاسیک می باشد. در نوع پتینه کاری کلاسیک که به پتینه ورقه طلا معروف می باشد، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می شود و اغلب از رنگ های طلایی جهت تزئین استفاده می شود.

 

در نوع دیگری از پتینه کلاسیک می توان نقش آجر یا ترک روی سطح و یا حتی آجر را پیاده سازی کرد که با توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل قابل اجرا می باشد که طرفداران مخصوص به خود را دارد. با انجام پتینه کاری و کهنه کاری می توان بخشی از خانه و یا حتی وسایل منزل را به صورت آنتیک درآورد و از زیبایی آن لذت برد. برای انجام این کار از روغنی مخصوص بنام شاپان استفاده می شود که بر روی سطح پیاده سازی می شود.

 

در انواع مدرن تری از این سبک می توان به انواع پوشش ابر و باد و یا طرح فرشته و آسمان اشاره کرد که با استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی، طرح چوب و یا پوشش نقره ای بر روی سطح کار قابل اجرا می باشد. برای انجام پتینه کاری بر روی سطوحی مثل کاغذ دیواری، گچ، سطحی که قبلا رنگ خورده و یا سطوح چوبی هیچ محدودیتی وجود ندارد و قابل اجرا می باشد. سرعت اجرای پتینه کاری بالاست و همچنین مثل رنگ بوی نامطبوعی ندارد به همین دلیل انتخاب مناسب تری می باشد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پتینه کاری کلاسیک یا مدرن؟
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 17:17 | بازدید : 94 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

 

پتینه کاری به طور کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود که در نوع کلاسیک آن، غالبا پتینه کاری جلوه ای قدیمی به فضای داخلی ساختمان می دهد و برای نقاشی ساختمان استفاده میشود. در گذشته پتینه کاری برجسته بسیار کاربرد داشته که این نوع یکی از انواع کلاسیک می باشد. در نوع پتینه کاری کلاسیک که به پتینه ورقه طلا معروف می باشد، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می شود و اغلب از رنگ های طلایی جهت تزئین استفاده می شود.

 

در نوع دیگری از پتینه کلاسیک می توان نقش آجر یا ترک روی سطح و یا حتی آجر را پیاده سازی کرد که با توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل قابل اجرا می باشد که طرفداران مخصوص به خود را دارد. با انجام پتینه کاری و کهنه کاری می توان بخشی از خانه و یا حتی وسایل منزل را به صورت آنتیک درآورد و از زیبایی آن لذت برد. برای انجام این کار از روغنی مخصوص بنام شاپان استفاده می شود که بر روی سطح پیاده سازی می شود.

 

در انواع مدرن تری از این سبک می توان به انواع پوشش ابر و باد و یا طرح فرشته و آسمان اشاره کرد که با استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی، طرح چوب و یا پوشش نقره ای بر روی سطح کار قابل اجرا می باشد. برای انجام پتینه کاری بر روی سطوحی مثل کاغذ دیواری، گچ، سطحی که قبلا رنگ خورده و یا سطوح چوبی هیچ محدودیتی وجود ندارد و قابل اجرا می باشد. سرعت اجرای پتینه کاری بالاست و همچنین مثل رنگ بوی نامطبوعی ندارد به همین دلیل انتخاب مناسب تری می باشد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


پتینه کاری کلاسیک یا مدرن؟
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 17:17 | بازدید : 95 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

 

پتینه کاری به طور کلی به دو دسته کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود که در نوع کلاسیک آن، غالبا پتینه کاری جلوه ای قدیمی به فضای داخلی ساختمان می دهد و برای نقاشی ساختمان استفاده میشود. در گذشته پتینه کاری برجسته بسیار کاربرد داشته که این نوع یکی از انواع کلاسیک می باشد. در نوع پتینه کاری کلاسیک که به پتینه ورقه طلا معروف می باشد، از خمیر مخصوص پتینه کاری استفاده می شود و اغلب از رنگ های طلایی جهت تزئین استفاده می شود.

 

در نوع دیگری از پتینه کلاسیک می توان نقش آجر یا ترک روی سطح و یا حتی آجر را پیاده سازی کرد که با توجه به دکوراسیون و طراحی داخلی منزل قابل اجرا می باشد که طرفداران مخصوص به خود را دارد. با انجام پتینه کاری و کهنه کاری می توان بخشی از خانه و یا حتی وسایل منزل را به صورت آنتیک درآورد و از زیبایی آن لذت برد. برای انجام این کار از روغنی مخصوص بنام شاپان استفاده می شود که بر روی سطح پیاده سازی می شود.

 

در انواع مدرن تری از این سبک می توان به انواع پوشش ابر و باد و یا طرح فرشته و آسمان اشاره کرد که با استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی، طرح چوب و یا پوشش نقره ای بر روی سطح کار قابل اجرا می باشد. برای انجام پتینه کاری بر روی سطوحی مثل کاغذ دیواری، گچ، سطحی که قبلا رنگ خورده و یا سطوح چوبی هیچ محدودیتی وجود ندارد و قابل اجرا می باشد. سرعت اجرای پتینه کاری بالاست و همچنین مثل رنگ بوی نامطبوعی ندارد به همین دلیل انتخاب مناسب تری می باشد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


لوله برق پلی اتیلن
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 17:8 | بازدید : 88 | نویسنده : aa | ( نظرات )

این محصول یکی از پرکاربردترین لوله های پلیمری در مهندسی برق ساختمان است. از پلاستیک نرم ساخته شده است و به دلیل وزن بسیار کم و نصب آسان همیشه مورد توجه برق کاران است. این لوله ها در ابعاد و ظرفیت های مختلف برای جا دادن کابل های برق موجود است.

دوام و مقاومت آنها به دلیل انعطاف پذیری بالا بسیار بالا است. سرعت جوشکاری و اتصال دنده در این لوله ها در مقایسه با سایر مدل ها بیشتر است ، بنابراین پیمانکاران برق علاقه مند به استفاده از آن هستند. قیمت لوله برق پلی اتیلن از نمونه های PVC بالاتر است. این ماده به دلیل استفاده از مواد پلیمری در تولید آن ، عایق مناسبی برای کابل های برق است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت های ورق st52 و st37
چهار شنبه 24 دی 1399 ساعت 16:43 | بازدید : 95 | نویسنده : aa | ( نظرات )

فولادهای مورد استفاده در صنعت معمولاً با نام های مختلفی شناخته می شوند که معروف ترین آنها ورق st37 و ورق st52 است. تفاوت این فولادها همیشه مورد توجه فعالان این صنعت است ، به ویژه شناخت تفاوت ورق سیاه st37 و st53 در صنعت فولاد منجر به استفاده مطلوب تری از این محصولات می شود. در ادامه ضمن معرفی رده کلی فولادها ، تفاوت و قیمت ورق st37 و st52 را بررسی خواهیم کرد. برای معرفی انواع مختلف فولادها ، کشورهای تولید کننده از نمادها ، حروف و اعداد خاصی برای معرفی استفاده می کنند. به عنوان مثال آلمان ، تمام فولادها را طبق آیین 17006 استاندارد کرده است. علائم استفاده شده برای معرفی فولادها شامل سه قسمت اصلی عناصر تشکیل دهنده ، روش تولید و عملیات انجام شده بر روی آنها قبل از عرضه در بازار است.

نمادهای اجزا: در این بخش ، اجزای سازنده ، مقاومت و کیفیت فولاد با کمک حروف و اعداد معرفی می شوند. حروف شناسایی فولادهای ساختاری معمولی St. هستند. بعد از این حروف ، یک عدد نوشته می شود که با ضرب آن عدد در 81/9 ، حداقل مقاومت کششی فولاد در نیوتن بر میلی متر مربع بدست می آید. بعد از اینکه عدد مربوط به مقاومت داش قرار گرفت و سپس درجه کیفیت فولاد توسط اعداد 1 تا 3 معرفی می شود.

درجه 1: برای کارهای معمولی که نوشته نشده است.

درجه 2: برای کارهای مهم

درجه 3: فولادی که به آرامی ریخته می شود و دارای درجه خلوص بالا و ویژگی های جوشکاری خوبی است.

به عنوان مثال ، فولاد st37 - 2: st نماد فولاد سازه ای است و 37 نشان دهنده مقاومت کششی 370 نیوتن بر میلی متر مربع و 2 نیز درجه کیفیت فولاد را نشان می دهد.

بررسی خصوصیات ورق سیاه St52

ورق آهن St52 نیز یکی از ورق هایی است که در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. از ویژگی های این ورق ها می توان به مقاومت بالا در برابر پیچش و خم شدن ، کشش و تحمل وزن زیاد اشاره کرد. از ویژگی های دیگر می توان به قابلیت جوشکاری خوب و قابلیت تراش آنها اشاره کرد. وجود عناصری مانند سیلیکون و منگنز باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است.

این محصول در تولید بخشهایی مانند تسمه و چهار ضلعی مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت برق از آن برای ساخت ریل ، شاسی کامیون و جرثقیل استفاده می شود. ابعاد ورق سیاه st37 در ایران 6 * 1.5 و 6 * 2 است اما در اندازه های بزرگتر در کارخانه های اروپا تولید می شود.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تکنیک های نقاشی ساختمان
دو شنبه 8 دی 1399 ساعت 16:16 | بازدید : 78 | نویسنده : aa | ( نظرات )

روش شستشوی رنگی

تکنیک شستشوی رنگی در واقع تکنیکی است که طراحی جعلی روی سطوح ایجاد می کند. بگذارید این بخش را با یک مثال بهتر توضیح دهم. حتماً با صحنه کابینت های فلزی با طرحی شبیه چوب روبرو شده اید. برای رنگ آمیزی چنین کابینت هایی از روش شستشوی رنگی استفاده شده است. تکنیک شستشوی رنگی روشی است که در آن طراحی چوب ، سنگ ، فلز و ... روی سطحی غیر از آنچه در اینجا است ، یک سطح گچ است. ایجاد یک طرح مرمر ، طرح فلزی ، طرح چوب و و در سطح دیوارهای گچ نمونه ای از کاربرد روش شستشوی رنگی در ساختمان است.

تکنیک چند رنگ

یکی از تکنیک های نقاشی که معمولاً با استفاده از رنگ پلاستیک انجام می شود. این یک تکنیک چند رنگ است. در این روش ابتدا یک رنگ زمینه ساده بر روی دیوار اعمال می شود ، سپس با استفاده از چندین رنگ مکمل یا متضاد رنگ ضخیمی تهیه می شود و با استفاده از برس یا ابزاری مخصوص رنگ و چند رنگ ، لکه های کوچک رنگ روی دیوار ایجاد می شود -رنگ

تکنیک فلزی

در تکنیک فلزی ، از رنگهای فلزی که نمای فلزی دارند ، برای نقاشی ساختمان استفاده می شود. معمولاً از این رنگها در زمینه های ساده استفاده نمی شود و به منظور القای حالت فلزی بهتر ، ابتدا بافت با استفاده از زیرپوش انجام می شود و سپس رنگ فلزی بر روی آن اعمال می شود.

نقاشی ساختمان طرح دار

انواع مختلف نقاشی ساختمان طرح دار اخیراً با گرایش عمومی به سمت دکوراسیون داخلی مدرن و کاهش طرح و رنگ در خانه محبوب شده اند. ایجاد طرح با استفاده از ابزارهای مختلف مانند پارچه ، پلاستیک ، غلتک ، برس ، کفگیر و ... را نقاشی ساختمان طرح دار می نامند. در ادامه با تکنیک های مختلف آن آشنا خواهید شد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 161
:: بازدید سال : 298
:: بازدید کلی : 773