فروشگاه تجهیزات ساختمانی
مزایا و معایب استخرهای فایبرگلاس
سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 15:31 | بازدید : 98 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

هیچ چیز در زندگی کامل نیست و استخرهای فایبرگلاس نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اگرچه تولید این نوع استخرها در سالهای اخیر رشد کرده است ، اما باید بگوییم که آنها برای همه مناسب نیستند. در واقع ، ما باید ببینیم مشتری به دنبال چه چیزی است و در صورت امکان ، آنها را تشویق به ساخت استخر بتونی کنید که از هر لحاظ بهترین باشد.
 
در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا شما می خواهید استخر فایبرگلاس داشته باشید بحث خواهیم کرد. اما ما برخی از مزایا و معایب این مدل را که باید بدانید به اشتراک خواهیم گذاشت.
 
مزایای استخرهای فایبرگلاس
 
قبل از اینکه به مزایای استخرهای فایبرگلاس بپردازیم ، باید یک نکته را روشن کنیم: همه استخرهای فایبرگلاس به خوبی ساخته نشده اند. مزایای زیر برای استخرهای شنا ساخته شده و با کیفیت عالی اعمال می شود.
 
مدل های مختلف استخر فایبرگلاس
 
آنها با دوام هستند
 
یکی از مزایای استفاده از استخر شنای فایبرگلاس ، دوام آن در داخل و خارج است. ساختار و سطح مخزن فایبرگلاس با کیفیت بالا تا زمانی که شما به خوبی از آنها مراقبت کنید می توانند کار کنند. به طور کلی ، یک استخر فایبرگلاس با کیفیت بالا می تواند بیش از 50 سال دوام داشته باشد.
 
آنها به نگهداری کمتری احتیاج دارند
 
به گفته مردم استخر پیش ساخته فایبرگلاس به نگهداری کمتری نیاز دارند. بیایید استفاده از مواد شیمیایی را در نظر بگیریم. از آنجا که استخرها سطح غیر متخلخل دارند ، مجبور نیستید زمان زیادی را به تعادل مواد شیمیایی و تمیز کردن دیوارها اختصاص دهید. همچنین لازم نیست نگران اسیدی شدن استخر باشید.
 
عمر طولانی بدون نیاز به بازسازی
 
در حالی که ما در مورد سطح استخرهای فایبرگلاس صحبت می کنیم ، باید بگوییم که ژل های پوششی این نوع استخرها می توانند سالها دوام داشته باشند و نیازی به تجدید و بازسازی ندارند. اما این همیشه صدق نمیکند!
 
برخی از افراد نیاز به بازسازی لایه پوشش دارند اما معمولاً 20 تا 30 سال طول می کشد تا چنین خدماتی مورد نیاز باشد. اگر بخواهیم این مورد را با استخرهای وینیل مقایسه کنیم ، باید بگوییم که آنها هر 5 تا 9 سال نیاز به تغییر لایه پلاستیکی خود دارند و از این نظر ، استخرهای فایبرگلاس از نظر ساختار ظاهری دوام بیشتری نسبت به وینیل دارند.
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 160
:: بازدید سال : 297
:: بازدید کلی : 772