فروشگاه تجهیزات ساختمانی
اشتلاهات رایج طراحی سایت
چهار شنبه 9 مهر 1399 ساعت 17:41 | بازدید : 67 | نویسنده : aa | ( نظرات )

از بنرها استفاده کنید
استفاده از هر چیزی که به نظر می رسد مانند یک آگهی در طراحی سایت فروشگاهی است ، کاربران را آزار می دهد. کاربران و بازدیدکنندگان مانند بینندگان تلویزیون از تبلیغات تلویزیونی متنفر هستند. آنها از هرگونه تصویر متحرک یا فلاش یا هر چیزی که به معنای تبلیغ است متنفر هستند و از آن اجتناب می کنند. متأسفانه ، کاربران همچنین بدون خواندن یا دیدن یا اطمینان از اینکه این عنصر یک فرم تبلیغاتی رایج یا یک مقاله مفید است ، به جای اینکه مانند آگهی طراحی شود ، از هرگونه متن و عنصری جلوگیری می کنند. بنابراین اگر متن یا آلمانی شما طراحی کرده اید شبیه تبلیغ باشد ، هر چقدر هم مفید باشد ، کاربر از جزئیات آن مطلع نمی شود و تلاش شما به هدر می رود. بنابراین بهتر است از طراحی های مشابه آگهی خودداری کنید.

از جمله طرح هایی که به نظر می رسد یک تبلیغ عمومی است و برای کاربر جذاب نیست ، می توان موارد زیر را ذکر کرد:

استفاده از بنرهای چشمک زن: به این معنا که کاربر چشم خود را به یک بنر چشمک زن خیره نمی کند زیرا تجربه به او ثابت کرده است که این یک تبلیغ است.

استفاده از انیمیشن های شلوغ و شلوغ زیرا این موضوع به تجربه کاربر نیز اثبات شده است با یک تبلیغ روبرو می شود.

از منوهای بازشو یا جهنده استفاده کنید زیرا قبل از بارگیری کامل منوها بسته می شوند.

هر صفحه ای را در یک پنجره جدید باز کنید
بهتر است پیوندهای خود را در پنجره جدید بازگردانید. نیازی نیست صفحه یا صفحه کاربری سایت خود را پر از پنجره های باز کنید و کاربر نمی داند چه زمانی از کدام پنجره استفاده کند تا وی را برگرداند و از کدام پنجره بازدید می کند! برخی از طراحان وب ترجیح می دهند از این حالت در طراحی خود استفاده کنند زیرا فکر می کنند اگر لینک را در یک پنجره جدید باز کنند ، به این ترتیب پنجره سایت آنها از بین نمی رود و در صفحه باقی می ماند. اما از آنجا که یک طراح خوب هنگام طراحی سایت خود راحتی کاربر را در نظر می گیرد ، بهتر است لینک را در همان پنجره بازگردانید تا بازدید کننده را گیج نکنید.

سادگی بیش از حد انتظار
بعضی اوقات وقتی همه چیز ساده ، یکنواخت و راحت است ، کسل می شود. مراقب باشید احترام به کاربر در طراحی سایت به حدی نرسد که کاربر دیگر مجبور نباشد حتی از مغز خود برای باز کردن لینک استفاده کند! کاربران اینترنت از تکثیر بیش از حد صفحات یا کپی بیش از حد از یک انیمیشن در سایت یا از دست دادن موارد خسته می شوند. خلاقیت و تازگی باید همیشه در خط مقدم طراحی شما باشد. به عنوان مثال ، هنگام مرور یک صفحه ، کاربر نباید بداند چه چیزی در آن صفحه منتظر او است و چه آیتمی در آن صفحه وجود دارد که باعث تعجب وی شود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 89
:: بازدید ماه : 161
:: بازدید سال : 298
:: بازدید کلی : 773