فروشگاه تجهیزات ساختمانی
لوله فولادی کربن ، اقتصادی ترین لوله فولادی
یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت 13:49 | بازدید : 90 | نویسنده : aa | ( نظرات )


لوله های فولادی کربنی یکی از محبوب ترین انواع لوله های فولادی برای فروش در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایالات متحده ، استرالیا ، نیوزلند ، هند و غیره است. لوله های فولادی کربن از فلزی ساخته شده اند که در آن کربن ماده اصلی شیمیایی است عنصر را تعیین می کند و خصوصیات بدنی فلز مانند مقاومت و استحکام را تعیین می کند. در فرآیند تولید لوله های فولادی کربن ، تولید کنندگان کربن را به آهن اضافه می کنند تا فلز حاصل سخت تر و قوی تر شود.

کاربردهای لوله های فولادی کربن

لوله فولادی کربنی در شکل ها و اندازه های مختلف و در مناطق مختلف استفاده می شود ، از زیرساخت ها ، ابزارها ، ساختمانها ، پل ها ، راه آهن ، کشتی ها ، ماشین ها گرفته تا ماشین آلات و تجهیزات.

در اینجا چند کاربرد متداول برای لوله های فولادی کربن وجود دارد.

حمل آب و فاضلاب در زیر زمین

تحت تأثیر شوک یا لرزش در حال نوسان آب ، لوله های فولادی کربن برای انتقال آب ، فاضلاب و سایر مایعات ایده آل هستند. آنها همچنین گزینه مناسبی برای گذاشتن لوله های آب در معابر هستند.

مورد استفاده در عملیات صنعتی با درجه حرارت بالا

لوله های فولادی کربن به دلیل مقاومت در برابر حرارت زیاد معمولاً در صنایع گرمایشی و چگالشی و همچنین در انتقال گازهایی مانند بخار مورد استفاده قرار می گیرند. لوله ها همچنین پس از آزمایش دقیق با سیستم گرمایش تحت فشار یا سیستم هوای فشرده استفاده می شوند.

برنامه های دیگر

لوله برق فولادی کربنی همچنین در مناطق دیگر از جمله فرآوری شیمیایی ، داربست فلزی و صنعت ساخت و ساز ، سیستم های آبپاش و آبیاری و صنعت خودرو کاربرد گسترده ای دارند.

انواع مختلف لوله های فولادی کربنی برای فروش

لوله های فولادی کربن با توجه به نسبت کربن مخلوط شده با آهن طبقه بندی می شوند. معمولاً پنج کلاس از فولاد کربن وجود دارد:

فولاد کربن بسیار بالا با 1.00 تا 2.00٪ محتوای کربن
فولاد کربن بالا با 0.60 - 0.99٪ کربن
فولاد کربن متوسط ​​حاوی 0.30 - 0.59٪ کربن است
فولاد کم کربن حاوی 0.16 - 0.29٪ کربن
فولاد کربن خفیف حاوی 0.05 - 0.15٪ کربن است

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نکات خرید مقاطع فولادی
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت 15:31 | بازدید : 84 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

از محبوب ترین انواع ساختمان ها و سازه ها، ساختمان های فولادی هستند، دلیل محبوبیت این سازه ها، استحکام بالا و دوام آنها است، مهمترین متریال های فولادی مورد استفاده در ساختمان سازی: میلگرد، پروفیل، لوله و تیرآهن هستند. در ادامه نکاتی برای خرید مقاطع فولادی را بخوانید.

حتما برای خرید هر مقطع باید نیاز دقیق خود را بشناسید و از استاندارد، نوع مقطع و ظرفیتی که قصد خرید آن را دارید اطلاع داشته باشید، در این مرحله مهندسین عمران ساختمان میتوانند شما را برای انتخاب نوع مقطع مورد نیازتان یاری کنند.

پس از اینکه از نوع مقطع مورد نیازتان اطمینان یافتید، حتما قیمت کارخانجات و بنگاه های مختلف را بررسی کنید، اینکار باعث میشود که محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کنید و از خرید با قیمت هایی که دلالان ارائه میکنند مصون بمانید. با مراجعه به وبسایت فولاد فیدار میتوانید قیمت انواع محصولات فولادی را در کمترین زمان مشاهده و  قیمت های کارخانه های مختلف را بررسی کنید.

همچنین برای انتخاب بهترین کارخانه و محصول میتوانید با یک مشاور خبره در زمینه فولاد مشورت کنید، با تماس با کارشناسان فروش با تجربه مجموعه فولاد فیدار با شماره تماس 02166313156 به صورت رایگان از راهنمایی های تخصصی بهره مند خواهید شد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


فاکتورهای تعیین کننده قیمت قفل دیجیتالی هوشمند
شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت 16:53 | بازدید : 91 | نویسنده : aa | ( نظرات )


برای خرید هر کالایی در ابتدا به بررسی قیمت آن کالا میپردازیم، این موضوع در مورد قفل های الکترونیکی هوشمند هم صادق است، به همین دلیل در ادامه فاکتورهای مهم برای تعیین قیمت این قفل هوشمند را بررسی میکنیم.
1. طراحی ظاهری قفل
2. امکان اتصال به هاب هوشمند
3. کشور سازنده قفل
4. جنس بدنه و کیفیت ساخت محصول
5. سیستم های امنیتی به کار رفته در ساخت قفل.
6. تعداد روش های دسترسی به قفل و روش های باز کردن درب

طراحی ظاهری قفل هوشمند
قفل های مکتنیکی قدیمی از لحاظ ظاهر دیگر مورد پسند نیست و جای خود را به قفل هوشمند داد.قفل هوشمند زمانیکه رو درب نصب میشود جلوه خاصی به درب منزل شما میدهد و یک ظاهر خاص و شیک ایجاد میکند.
حال اگر این طراحی زیباتر باشد و در ساخت آن از متریال با کیفیت تر استفاده شود که باعث زیباتر شدن و مقاوم تر شدن بدنه قفل شود مسلما روی قیمت نهایی قفل تاثیر میگذارد.

امکان اتصال به هاب هوشمند
قفل هوشمند امکان متصل شدن به هاب هوشمند را دارد. به طور کلی دستگیره هوشمند را می توان توسط رمز عبوری و کلید اضطراری کنترل نمود. اما می توان آن را با استفاده از ماژول های مختلف، به سایر سیستم های هوشمند متصل نمود. همچنین با استفاده از هاب هوشمند می توان آن را توسط تلفن همراه و از راه دور باز و بسته نمود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ویژگی های لوله گالوانیزه حصارکشی
شنبه 20 ارديبهشت 1399 ساعت 16:30 | بازدید : 106 | نویسنده : aa | ( نظرات )


لوله های گالوانیزه روکشی از روی و ترکیبات دیگری که از آهن است، دارند به این صورت بر روی این لوله ها عمل گالوانیزاسیون انجام شده است. به همین سبب می توان از این لوله ها در صنایع مختلفی بدون نگرانی برای آسیب دیدن و یا خوردگی استفاده کرد.

لوله گالوانیزه حصارکشی ممکن است از 3 تا 6 متر بلندی و ارتفاع داشته باشد که ضخامت های متفاوتی می توانند داشته باشند. از این لوله های گالوانیزه شده بیشتر برای مکان هایی مناسب است که رطوبت بالایی داشته باشند و احتمال زنگ زدگی و آسیب پذیری لوله ها زیاد می باشد.

به همین دلیل لوله مناسب با جنس مقاوم بسیار حائز اهمیت می باشد. لوله های گالوانیزه شده به خاطر روکشی که دارند دوام زیادی دارد. برای نصب این لوله های گالوانیزه از دنده پیچی استفاده کرده و به یک دیگر وصل می کنند و همچنین آن ها را آب بندی می کنند تا از پوسیدگی آن ها جلوگیری شود.

نحوه ی نصب لوله گالوانیزه حصارکشی
در مرحله ی اول چاله هایی حفر می کنند تا بتوان این لوله ها را درون آن گذاشت. فاصله ی بین چاله ها ممکن است بین 2 تا 3 متر باشند. حصار ها را با مفتول به این لوله ها می بندند و بسیار آن را می کشند تا صاف باشد و خم و افتادگی نداشته باشد. می توان به بالای این حصار ها از سیم خاردار نیز استفاده کرد.

این لوله ها به دلیل قیمت و استحکام مناسبی که دارند مورد استقبال عده ی فراوانی قرار گرفته اند.

این لوله های گالوانیزه از 50 سال پیش مورد استفاده قرار گرفته است و قدمت زیادی دارد.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


شاخص های اندازه گیری کیفیت آب
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت 13:57 | بازدید : 81 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

برای سنجش کیفیت آب باید شاخصه هایی را مورد بررسی قرار داد، در این نوشته از سری مقالات وبسایت تصفیه آب ایران در مورد مولفه های آب صحبت خواهیم کرد، در ادامه این نوشته با ما همراه باشید تا شاخصه هایی که روی میزان مطلوبیت آب آشامیدنی تاثیر دارد را بررسی کنیم.

شاخص مواد جامد معلق (TSS)

شاخص مواد جامد معلق موجود در آب یا Total suspended solids که به طور اختصاری به آن TSS گفته میشود یکی از شاخصه های بسیار مهم برای اندازه گیری کیفت آب است، این شاخص میزان ذرات جامد غیر محلول موجود در آب را نشان میدهد، این ذرات میتوانند شامل مورادی مانند: گل و لای، سنگ ریزه ها، جلبک و خاک باشند، این مواد را در صورتی که از فیلتر تصفیه آب عبور دهیم از آن جدا خواهند شد. 

وجود این ذرات داخل آب باعث میشود که آب رنگی کدر داشته باشد، و وجود مقدار زیادی از این ذرات آب را غیر قابل آشامیدن میکند.

نحوه محاسبه TSS

برای اندازه گیری این شاخص لازم است که آب را از یک فیلتر عبور داد و پس از آن ذراتی که از آب جدا میشوند را خشک کرده و وزن میکنند. اندازه گیری این شاخص با واحد ppm و یا mg/l مشخص میشود.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع استانداردهای تیر آهن
چهار شنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت 13:48 | بازدید : 91 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

شرکت آهن یک که به عنوان یکی از واردکنندگان

 

لوله مانیسمان چینی محسوب می شود کارشناسان ما همواره بااطلاعات چندین ساله

 

خود که کسب کرده اند اطلاعات مختصر ومفیدی را درباره تیر آهن دراختیار

 

علاقه مندان در وبلاگ آهن یک قرارداده است.

 

تیرآهن از مهمترین نوع پروفیل های ساختمان به شمار می رود به همین خاطر است

 

که خرید تیر آهن نیز مهم تلقی می شود. تیر آهن به دو صورت معمولی است که با استانداردهای تیرآهن با علامت اختصاری I ویا NP  نوشته شده و تیر آهن بال پهن نیز با علامت H و یا IPB نوشته می شود که ارتفاع و بال آن مساوی می باشد. تیر آهن نوع اول معمولی بوده ارتفاعی معادل ۸۰ تا ۶۰۰ میلی متر دارد که البته بیشتر عرضه می شود و بیشتر مورد استفاده ی عموم قرار می گیرد.  موارد استفاده ی آن در ستون ها، خرپا ها، نعل درگاه ها، بیم ها، پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری است. خرید تیر آهن مهم است چرا که تیر آهن از مهم ‌ترین پروفیل های ساختمانی است که اغلب در پروژه‌های صنعتی هم کاربرد دارد. در هنگام خرید تیر آهن دقت کنید که تیرآهن به سه صورت تیر آهن IPE (استاندارد اروپا و ایران)، تیرآهن INP (استاندارد چین و روسیه) و همچنین تیر آهن IPB ( تیر آهن بال پهن) یافت می‌شود. تیر آهن IPE و INP ارتفاعی معادل ۸۰–۶۰۰ میلی متر و تیرآهن IPB ارتفاعی برابر با ۱۰۰–۱۰۰۰ میلی متر دارد. تیر آهن معمولی و البته استاندارد I شکل در ایران موجود می باشد. این تیر آهن بر طبق استانداردهای تیرآهن اروپا تولید شده و ضخامت بال آن ثابت می باشد.

 

تیرآهن INP

تیرآهن I شکل طبق استاندارهای روسیه و چین ساخته می شود و ضخامت بال آن با فاصله گرفتن از جان تیر آهن کمتر می شود.

تیرآهن IPB

 

تیر آهن H شکل یا تیر آهن‌های عریض تر به گونه ای هستند که در آنها طول بال‌ها

 

نسبت به تیر آهن‌های IPE بیشتر شده است.

 

نکته: علامت L نشان دهنده سبک بودن و علامت V نشان دهنده

 

سنگین بودن تیر آهن می‌باشد. به عنوان مثال IPBV نشان دهنده ی

 

تیر آهن های عریض و سنگین و IPBL نشان دهنده ی تیرآهن های عریض سبک می‌باشد.

 

تیر آهن یکی از مهمترین ویژگی ها و اجزای یک ساختمان است و همانطور که قبلا هم گفته شد، تیر آهن ها داری سه نوع استاندارد جهانی می باشند. این استاندارد ها در هنگام خرید تیرآهن باید به سمع خریدار برسد.

 

تیر آهن  IPE

تیر آهن  IPE : این تیر آهن ها در ایران و کشور های اروپایی تولید می شود و شکل آن ها I مانند است همچنین ضخامت بال های آن هم تغییر پذیر نمی باشد.

 

تیر آهن INP:

تیر آهن INP: اغلب این تیر آهن ها در بازار های چین و روسیه تهیه و عرضه می شود. این تیر آهن ها I  مانند هستند و هرچه ضخامت بال های آن ها نسبت به جان تیر آهن کمتر باشد، ضخامت بال های آن نیز کمتر میشود.

 

تیر آهن IPB

تیر آهن IPB: تیر آهن عریض یا بال پهن H شکل است که طول بال ها نسبت

 

به تیر آهن  IPE بزرگ تر می باشد.

هنگامی که کلمه ی لاتین V در کنار نام تیر آهن قرار می گیرد به معنای آن است که تیر آهن سنگین وزن می باشد IPBv  و هرگاه که حرف L در کنار نام تیر آهن قرار گرفته باشد بدان معناست که تیر آهن سبک وزن می باشد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


كاربردهاي ورق سياه
یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت 14:44 | بازدید : 95 | نویسنده : aa | ( نظرات )

آهن آلات در دو دسته کلی آهن آلات صنعتی و آهن آلات ساختمانی تقسیم می شوند. سپس این دو گروه اصلی خود به دسته های جزئی تری تقسیم می شوند. ورق ها به صورت رول فرم و شیت به بازار عرضه می شود. از انواع ورق ها می توان به ورق سیاه معمولی و ورق سیاه صنعتی اشاره کرد. که دارای تکنولوژی ساخت متفاوتی است. استانداردهای مورد استفاده برای ساخت ورق سیاه معمولی  ST37 می باشد که بیشتر در ساختمان ها و سوله ها مورد کاربرد دارد.

 

ورق های صنعتی نیز در صنایعی مانند پتروشیمی،سد سازی و …. مورد استفاده قرار می گیرد. انواع ورق بر اساس دو نوع نورد با نام های نورد گرم و سرد تولید می شود .در نورد گرم محصول خروجی ورق سیاه نام دارد و در نورد سرد محصول خروجی ورق روغنی نامیده می شود. ورق های فولادی سیاه با نام Hot Rolled Sheet شناخته می شوند. ورق گالوانیزه گرم نیز از نوعی فولاد کم کربن با نام 36A و 1011A ساخته شده است. جوش پذیری بالا از خاصیت های 36A می باشد. اما در مقابل آن 1011A استحکام بالایی داشته و ساخت ظروف از مزایای  آن می باشد.

.برای اطلاع از قیمت ورق سیاه و قیمت ورق روغنی و قیمت ورق آلیاژی به وبسایت تجارت فلز مراجعه کنید

فولادهای نورد گرم در مقایسه با ورق های نورد سرد سطح نازکتری دارند. ورق سیاه در دمای بالا در کارخانه ها تولید می شود در نورد گرم با رسیدن دمای تختال ها به 1280 درجه سانتی گراد در کوره های پیش گرم کن و پوسته زدایی در نورد های اولیه و نهایی نورد شده و ضخامت آن به مرور کاهش می یابد تا به 1.2 تا 16 میلی متر برسد و سپس به صورت کویل به بازار عرضه می شود. گاها مجموعه کارهایی مانند کم کردن وزن کلاف،بهبود خواص مکانیکی، تسطیح ورق، برش سبک و سنگین ورق به منظور عملیات تکمیل کننده نورد گرم انجام می شود

 

حالا چرا به ورق نورد گرم ورق سیاه گفته می شود؟

در نورد گرم اجزای تشکیل دهنده ورق در دمای بالا ذوب می شود که به این خاطر رنگ آن مات است و به دلیل مات بودن آن را بانام ورق سیاه در بازار می شناسند.

 

کاربرد های ورق سیاه

با توجه به نوع استاندارد خاصی مه در ساخت ورق سیاه استفاده می شود. کاربردهای متفاوتی در صنعت ساختمان ، تانکر سازی ، خودروسازی ، مخازن خاص ، کشتی سازی و صنایع سنگین فلزی و ... دارد.

 

ضخامت ورق سیاه

ضخامت ورق سیاه در ابعاد متفاوتی از  1/5 میلی متر تا 100 میلی متر در بازار موجود می باشد. علاوه بر استانداردها ، ضخامت ورق نیز بر قیمت ورق سیاه و وزن ورق سیاه تاثیر می گذارد. ابعاد ورق سیاه از عرض های ورق سیاه می توان به 100 سانت و 125 سانت و 150 سانت و 200 سانت اشاره کرد کلیه این ابعاد از نظر طولی محدودیتی نداشته و متناسب با نیازها تولید می شود. شما می توانید قیمت ورق سیاه را با کلیک بر روی لینک قیمت روز ورق سیاه مشاهده کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نقاشي ساختمان
یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 ساعت 13:53 | بازدید : 84 | نویسنده : aa | ( نظرات )

نقاشي ساختمان يكي از مهم ترين بخش ها در تزيين ساختمان است و اگر شما مي خواهيد تغييراتي را در معماري داخلي ساختمان خود ايجاد كنيد بهتر است قسمت هاي مختلف ساختمان را نقاشي كنيد. در ادامه آموزش نقاشي ساختمان و نكات كليدي كه در اين رابطه بايد بدانيد را در اختيار شما عزيزان قرار داده ايم.
قبل از هر چيز براي داشتن نقاشي زيبا و جذاب در قسمت هاي مختلف ساختمان بايد ابتدا رنگ مناسبي را با توجه به سبك دكوراسيون داخلي و رنگ هاي به كار برده شده در معماري داخلي ساختمان انتخاب كنيد سپس اقدام به رنگ آميزي ديوار هاي ساختمان نماييد. آموزش نقاشي ساختمان به شما در مورد چگونگي انتخاب رنگ و نحوه رنگ آميزي ديوارها اطلاعاتي مي دهد و شما مي توانيد با كمك اين آموزش ها نتيجه رضايت بخشي را از رنگ آميزي قسمت هاي مختلف ساختمان داشته باشيد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نحوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت 17:48 | بازدید : 92 | نویسنده : aa | ( نظرات )

پس از اینکه تصمیم به نقاشی ساختمان خود گرفتید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر خودش خواهد کرد این است که هزینه این کار چقدر خواهد شد و آیا بودجه شما برای رنگ آمیزی منزلتان کافی است یا خیر ؟ ما در این قسمت میخواهیم شما را در یافتن پاسخ این سوال که هزینه رنگ آمیزی منزلتان چقدر است کمک کنیم ، نحوه محاسبه قیمت نقاشی ساختمان به دو روش عمده انجام میشود و البته عوامل جانبی دیگری هم وجود دارد که در بهای تمام شده کار تاثیر گذار است که در ادامه به آنها نیز می پردازیم:

۱:روش اول: قیمت نقاشی ساختمان یکجا یا اصطلاحا کنترات است.در این روش پس از تماس شما کارشناسان ما در محل حاظر شده و با مشاوره رایگان به شما به یک جمع بندی درباره نوع رنگ و تنوع و سایر مسائلی که روی هزینه کلی کار تاثیر گذار است ، یک قیمت کلی به شما خواهد داد و در صورت موافقت شما در اولین فرصت رنگ آمیزی منزل شما توسط تیم الو رنگ آغاز خواهد شد .

۲:روش دوم: قیمت بر حسب متر مربع است .در این روش هم کارشناسان ما در محل حاظر شده و دادن توضیحاتی در رابطه با خصوصیات انواع رنگ و گرفتن اطلاعاتی از شما در رابطه با ایده ذهنی که دارید قیمت را به این شکل محاسبه میکند .(البته شما با این فرمول خودتان میتوانید هزینه تقریبی رنگ آمیزی منزل خود را محاسبه کنید)

محاسبه بدین شکل است ،ابتدا زیر بنای واحد خود را در عدد ۳ ضرب میکنیم ، سپس عدد بدست آمده را در نرخ رنگ مربوطه ضرب میکنیم ، عدد بدست آمده هزینه تقریبی نقاشی ساختمان شماست.

 برای روشن تر شدن محاسبه با یک مثال توضیح میدهیم .

 فرض کنید میخواهیم بدانیم هزینه رنگ آمیزی یک واحد مسکونی ۱۰۰ متری چقدر است؟

 برای اینکار ابتدا ۱۰۰ را در ۳ ضرب میکنیم که عدد ۳۰۰ بدست می آید حال باید قیمت رنگ مربوطه را در ۳۰۰ ضرب کنیم تا قیمت تقربی بدست آید ولی مشکلی که اینجا وجود دارد این است که نرخ اجرای رنگ سقف(پلاستیک) و دیوار (روغنی )یکی نیست اما نگران نباشید شما میتوانید با جمع کردن هر دو نرخ با هم و تقسیم آنها بر عدد ۲ این موضوع را حل کنید ، حالا که به نرخ واحد دست پیدا کردید آن را در عدد ۳۰۰ ضرب کرده و به نرخ تقریبی میرسیم.

 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نحوۀ ساخت لوله مانیسمان
چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 ساعت 17:43 | بازدید : 84 | نویسنده : aa | ( نظرات )


لوله بدون درز مانیسمان به صورت بیرون آمدن (Extruding) توسط قالب های مختلف تولید می شود. اصولاً تولید لوله های بدون درز مستلزم فرآیندی است که طی آن یک شمش فولادی تبدیل به لوله می گردد. این لوله ها معمولاً از شمش های فولادی تولید می شوند اما تولید آن توسط مقاطع چهارگوش نیز امکان پذیر است ولی هزینه را بالا می برد. برای ساخت لوله فلزی بدون درز یا لوله مانیسمان از استاندارد ASTM به شماره A106 و A53 و همچنین استاندارد نفت و گاز API 5L استفاده می شود.

طراحی این لوله با ضخامت متفاوت به دستورالعمل های ویژه ای نیاز دارد که در استانداردها درج شده اند. ضخامت لوله مانیسمان در اندازه های مختلف تولید می شود. هر چه قدر فشار سیال بیشتر باشد ضخامت لوله نیز افزایش خواهد یافت. در برخی از روش های تولید این لوله ها، عملیات حرارتی خاصی باید به کار رود. انتخاب روش تولید و قیمت لوله مانیسمان بر اساس نیازهای منطقه ای و امکانات کارخانه سازنده تعیین می شوند.

مراحل تولید لوله مانیسمان

در ابتدا شمش های فولادی را برش می زنند. سپس شمش ها را داخل کوره های قوسی که با استفاده از سوخت گاز گرمادهی می شوند گرم می کنند تا به مرحله سرخ شدن برسد. با استفاده از دستگاه الانگیتور سطح شمش ها را گرد می کنند. بعد از آن شمش ها را به وسیله لخ پرس سوراخ می کنند.

در مرحله شلیک سمبه، سمبه را به داخل شمش فولادی شلیک می کنند که با سرعتی بالا سمبه ای به طول ۱۲ متر را داخل شمش فولاد می کنند. در مرحله بعد اگر لوله مقدار کمی تاب داشته باشد آن را تاب گیری می کنند تا صاف و یکدست شود. در این مرحله سمبه را از داخل لوله جدا می کنند. در مرحله بعد سر و ته لوله را گرفته و لوله به حالت گرد در می آید. در مرحله کشش، لوله را به اندازه های گوناگون تا ۲۴ متر تحت کشش قرار می دهند. پس از آن لوله را با آب و با فرآیندی خاص خنک می کنند. لوله خنک شده را به دلخواه مشتری برش می دهند. در مرحله آزمایش به وسیله کامپیوتر لوله را تست می کنند تا ضایعات از مابقی جدا گردد. در مرحله پایانی لوله ها را به شکل شش ضلعی با تسمه محکم می بندند و آماده بارگیری می کنند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


داربست چیست؟
دو شنبه 1 ارديبهشت 1399 ساعت 14:27 | بازدید : 84 | نویسنده : aa | ( نظرات )

انواع داربست از جمله فلز ، چوب و داربست های معلق وجود دارد. استفاده از داربست در ساخت و ساز به افراد اجازه می دهد تا در ارتفاع مطلوب کار و کار کنند. در حقیقت ، استفاده از این دستگاه امکان دسترسی به دست بالا را فراهم می کند.


داربست نمونه ای از تجهیزات موقتی است که در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد و دسترسی به نقاط بالاتر را فراهم می کند. داربست می تواند از چوب یا فلز ساخته شود. بعضی اوقات کلمه داربست به جای داربست استفاده می شود.

اجزای داربست
آنچه آشکار است استفاده از اجزای مختلف در داربست است. به عنوان مثال ، قطعات مورد استفاده در داربست شامل مواردی از قبیل ستون داربست ، لوله داربستی های افقی ، تخته های زیرین ، شمع شمع ، لوله های بازدارنده ، پرانتز ، براکت دیواری دروازه ، دیسک های داربست افقی ، اتصال اتصالی قطب ، پایه مهار ، پل پل زیر سقف ، داربست داربست و راه پله ، پل ، گیره گوشه ای راست ، گیره لوله زیر تخته ، گیره دوار ، گیره برشی ، محدودیت انتهایی ، زیر ستون ستون ، پایه قابل تنظیم ، توپ های پلاستیکی ، کفش چوبی ، تخت داربست ، پوشش (پوشش) ، نردبان ، جک داربست ، چرخ داربست متحرک ، سیم داربست ، بالابر و کفش پایه.

برای دریافت قیمت لوله داربستی با کارشناسان فولادفیدار تماس بگیرید.

انواع بستهای داربست
گیره یکی از تجهیزات اصلی در داربست است. نمونه هایی از گیره های داربست استفاده شده در داربست های ساختمانی عبارتند از گیره های چهار پیچ ، گیره های دو پیچ ، گیره های تک پیچ یا عمودی و گیره های چرخشی.


پله های داربست نمونه ای از عناصر پیش ساخته است که دسترسی آسان به طبقات فوقانی در هنگام ساخت و ساز را فراهم می کند. پله های داربست با توجه به ارتفاع محلی که قرار است کار انجام شود به 4 پایه و 6 و 8 پایه تقسیم می شوند. آنچه در استفاده از پله های داربست مهم است ، توجه به ایمنی و ایجاد ثبات لازم در آن است. از مزایای استفاده از داربست های داربست نسبت به داربست های سنتی می توان به افزایش سرعت کار در باز و بسته شدن داربست اشاره کرد. انجام این کار همچنین می تواند کارگرانی را که مهارت زیادی ندارند از آن استفاده کنند. یکی دیگر از مزایای استفاده از پله های داربست این است که فضای کمتری نسبت به داربست های سنتی دارند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 16
:: بازدید ماه : 58
:: بازدید سال : 139
:: بازدید کلی : 614