فروشگاه تجهیزات ساختمانی
لباسکار چیست؟
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:42 | بازدید : 66 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

لباس کار چیست؟ ضرورت استفاده از لباس کار را بدانید

لباس کار لباسی است که با توجه به سلیقه ، نوع فعالیت کاری و شرایط آب و هوایی قابل انتخاب است. جدا از ضرورت پوشیدن لباس کار مناسب در محل کار ، این یکی از دلایل مهمی است که می توان خاطرنشان کرد که حفظ جان فرد یا کاهش آسیب از خطرات احتمالی در حین فعالیت است. البته کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود بلکه از لباس گرفته تا لباس کار نیروی انسانی ، تمایز آنها از سایر افراد متفرقه ، ایجاد نظم و نظم در افراد از دیگر مزایای استفاده از لباس کار است. البته با افزایش رقابت در عرضه محصولات یا خدمات و همچنین پیشرفت های چشمگیر در صنعت چاپ لباس ، کمتر سازمان امروزی از فضای مناسب پشت لباس برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمی کنند.

 

از آنجا که شاهد پیشرفتهای چشمگیری در صنعت نساجی و البته طراحی لباس هستیم ، لباسکار نیز از این قاعده مستثنی نیست ، که باعث ایجاد تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ لباس کار شده است ، که تا حد زیادی سلیقه بسیاری از افراد را در انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ساز فراهم کرده است که به همه این امکان را می دهد تا لباس مناسب خود را برای محیط کار یا محل فعالیت خود انتخاب کنند.

 

هر لباس کار مردانه  تولید شده دارای نکات فنی مهمی است که انتخاب هر کارفرما را آسان می کند. یک لباس کار خوب ابتدا باید از پارچه ای با کیفیت و حداقل پلی استر ساخته شود که با لمس پارچه و درخشش آن می توان از آن مطلع شد. مقاومت رنگ و عدم شهرت پارچه نیز باید بررسی شود. (مقدار کمی پلی استر در الیاف لباس کار به شما کمک می کند تا محکم ، غیر آبرفتی و چروکیده نباشد.)

 

قبل از بررسی دوخت لباس بهتر است از استاندارد بودن اندازه لباس اطمینان حاصل کنید. توجه به این مسئله بسیار مهم از ایجاد ترک در ناحیه درز لباس جلوگیری می کند. میزان پارچه استفاده شده برای کت و شلوار کار حداقل 290 سانتی متر است. در مرحله بعدی باید خیاطی کمد بررسی شود که در گذشته یک خیاطی منفرد بود که اکنون حداقل 2 خیاطی است و در بیشتر چرخ خیاطی ها به صورت 3 خیاطی تولید می شود. همچنین درجه کم دوخت لباس در زیبایی و مقاومت لباس کار مثر است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دستگاه دیاگ چیست؟
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:42 | بازدید : 70 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

Diagnostic که مخفف Diagnostic است ، نوعی عمل اشکال زدایی توسط دستگاه خاصی است که اطلاعات را از رایانه اتومبیل استخراج می کند و پس از تجزیه و تحلیل کدهای خطا در آن ، می توان نقص جزئی و کلی خودرو را درک کرد.

 

دستگاه های دیاگ  همه نوعی کد خوان هستند و به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند ، دسته اول به اسکنر معروف است که بسیار حرفه ای و کارآمد است. بیشتر این دستگاه ها در نمایندگی های فروش اتومبیل های لوکس ، نمایشگاه های مدرن و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید مربوط به تخصص فنی خودرو را ببینید که به صورت حرفه ای کار می کند. نمونه ای از این نوع اسکنرها پیشرفته ترین دستگاه G-SCAN است که از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است.

مثال بعدی دستگاه هایی است که بسیار ارزان تر و به عبارت دیگر مفیدتر هستند ، حتی ممکن است شما بتوانید از آنها استفاده کنید. این دستگاه ها شبیه اسکنرها هستند ، با این تفاوت که پس از اتصال به رایانه اتومبیل ، به جای ارسال اطلاعات به اسکنر ، آنها را از طریق بلوتوث یا Wi-Fi به رایانه یا تلفن همراه شما می فرستند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه مربوط به دستگاه دیاگ مورد نظر را روی رایانه Android یا تلفن همراه خود نصب کنید تا این دستگاه ها پس از اتصال به رایانه اتومبیل بتوانند اطلاعات را به طور مستقیم به رایانه یا تلفن همراه شما ارسال کنند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


انواع رنگ مناسب ساختمان
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:41 | بازدید : 66 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

همانطور که در مقدمه ذکر شد ، برای رنگ آمیزی و رنگ آمیزی ساختمان از انواع رنگ های روغنی ، رنگ های پلاستیکی و رنگ های اکریلیک استفاده می شود که در ادامه به اختصار ذکر می شود.

 

رنگ روغن

رنگ های روغنی یکی از محبوب ترین و زیبا ترین رنگ ها برای نقاشی ساختمان است. رنگ های روغنی به دلیل ظاهر براق ، مات و نیمه مات ، قابلیت شستشو ، دوام بالا و زیبایی بی نظیر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

 

رنگ پلاستیکی

رنگ پلاستیک نیز یکی از رنگ های با قیمت پایین و پوشش مناسب است که در رنگ های مختلف ارائه می شود و برای رنگ آمیزی فضاهای داخلی مناسب است. رنگ پلاستیک درجه کیفیت متفاوتی دارد که اگر به دنبال خاصیت ضد آب بودن آن هستید ، از درجه رنگ پلاستیکی بالا استفاده کنید. در غیر این صورت ، وقتی دستمال را می کشید ، رنگ به دیوار می چسبد و ممکن است اثری از دستمال یا خاک روی آن باشد. همچنین ، رنگ های پلاستیکی درجه پایین هنگام تماس با آنها باعث ایجاد لکه های سفید روی مبل و پشت می شوند.

 

معرفی انواع نقاشی ساختمان و فنون آن

 

رنگ آکریلیک

رنگ اکریلیک در بین رنگهای ساختمانی برای کسانی که به فرآورده های نفتی حساس هستند مناسب است. زیرا بر پایه رزین است و بوی نامطبوعی ندارد. رنگ های اکریلیک قابل شستشو هستند و علاوه بر فضای داخلی ، برای استفاده در فضای باز نیز مناسب هستند و معمولاً برای رنگ آمیزی و بازسازی نمای آجری استفاده می شوند.

 

انواع تکنیک های نقاشی ساختمان و نحوه اجرای آن

روش های زیادی برای نقاشی ساختمان وجود دارد که می توان از آنها به عنوان نقاشی ساده و طرح دار یاد کرد. نقاشی ساده را می توان در بسیاری از خانه ها یافت ، اما نقاشی طرح دار به کمی خلاقیت نیاز دارد. در ادامه ، دو روش نقاشی به طور مفصل ذکر خواهد شد.

 

نقاشی ساختمان ساده

همانطور که گفته شد ، نقاشی ساده ساختمان یکی از محبوب ترین انواع نقاشی ساختمان است و بسیاری به دنبال این نوع نقاشی هستند. با توجه به تعداد زیاد خانه های ایرانی ، با وجود فرشهای کوچک ، نقاشی ها و فرش های مبلمان رنگارنگ و لعاب ، معمولاً از جنس استنلس استیل ، بسیاری از لوازم جانبی و ... بهتر است یک دیوار رنگی ساده داشته باشید تا سایر تزئینات دید بهتری داشته باشند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ورق های فولادی
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:41 | بازدید : 65 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

ورق روغنی چیست؟

 

این ورق ها در بازار به عنوان ورق سرد شناخته می شوند و پس از تولید توسط فناوری نورد سرد ، به دلایل مختلف از جمله جلوگیری از زنگ زدگی ، روغن کاری می شوند.

 

این ورق ها 0.3 میلی متر تا 3 میلی متر ضخامت دارند و عرض آنها در محدوده 100 تا 125 سانتی متر است و توسط شرکت های داخلی مانند فولاد مبارکه ، هفت الماس ، فولاد درخشان و وست استیل تولید می شود و از کشورهایی مانند هند ، چین وارد می شود و کره سپس به دو دسته معمولی ، نیمه کشسان و فوق کشسان طبقه بندی می شوند.

 

همچنین به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت بالا اغلب در کارهایی مانند ساخت بدنه ماشین ، ساخت لوازم خانگی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

 

اما شاید از خود بپرسید که ورقه های روغن چگونه تولید می شوند؟

 

روند تولید ورق روغنی

 

برای ساخت این محصولات معمولاً از ورقهای سیاه با محتوای کربن کم استفاده می شود. آنها ورقه های سیاه شسته شده با اسید و مقیاس های سیاه سطح را تمیز می کنند. سپس با طی چندین مرحله نورد سرد به یک ورق روغنی تبدیل می شود.

 

به عنوان مثال ، هنگامی که آنها می خواهند یک ورقه روغن به ضخامت دو میلی متر تولید کنند ، یک ورق سیاه به ضخامت سه میلی متر تهیه می کنند و پس از غلطک سرد ، آن را به یک ورق روغنی با خواص مختلف تبدیل می کنند. این خصوصیات بسته به درصد کربن ، منگنز ، تیتانیوم و غیره تغییر می کنند. ناگفته نماند که ورق سیاه در اصل همان فولاد نورد گرم است که در دمای بالا (بیش از 1700) نورد می شود. با توجه به استفاده از ورق های روغن در صنایع مختلف ، لازم به ذکر است که یکی از دلایل افزایش قیمت خودرو و لوازم خانگی نوسان قیمت ورق روغنی است.

 

ورق ck45 , ورق st52 , قیمت ورق آلیاژی , ورق رنگی

 

ورق گالوانیزه چیست؟

 

در سال 1742 ، اولین بار فرآیند پوشش آهن توسط یک شیمی دان فرانسوی پیشنهاد شد و مفهومی به نام گالوانیزه سازی ایجاد شد. به طور کلی ، اگر فولاد یا ورق فولادی با روشی از عنصر روی که در گرم در متر مربع اندازه گیری می شود ، تهیه شود ، گالوانیزه ایجاد می شود و حتی اگر این پوشش برداشته شود ، دیگر فولاد زنگ نمی زند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :